Adventures with friends♥

April 23, 2011

I'M BACKK MY LOVES~!
Well..i actually came back Friday morning around 2 a.m. and then i was too wiped out on Friday afternoon when i woke up at 2:30 p.m. to post. So here I am, on a lovely Saturday, wearing my pajamas, finishing my cereal, and reading Seventeen magazine.
Sooo the trip!
The trip was ah-mazing. I honestly don't regret going, I had the most amazing experience! (for all who don't know, I went on an East Coast trip with my class from 4-14-11 ~ 4-12-11) I made sooo many new friends (even though we were already classmates...we didn't really talk before) AND I bonded and got closer to my current friends(: Plus, i kinda miss the east coast...or is it all the fun i had..
It's kind of depressing however...to think that, once we all go back to school, none of us will talk to each other again...or maybe we will.
offf couuurse, i took some pictures for you all(: Argh. I forgot to take pictures with my roomates -.-
I couldnt do a daily outfit of the day picture mostly because we were always rushing out the door, so i didn't really have time. But i'll have captions down below with the picture, so it won't be that confusing.


First Stop in Washington D.C.! Mount Vernon, home of George Washington(:




He had quiitee a lot of animals (he also had lambs...but I'm too lazy at the moment to put them up)

mhmm..there i am, in my awesome sunnies(:



THE WHITE HOUSE! =O well..the back of the White House. NEvertheless, so prettyyy~



ahh yess, my bed hair. I took a pic bcuhs i love ittt♥ My hair's all wavy like(: Love it. SO CUTE. hahah, yeah..i took it in our bathroom mirror.



*nods* Yes. Yes it is a plate full of napkins. Oily napkins to be exact. From what exactly? Oh. From our pizzas. -.-
We ate pizza for lunch, and it was GREASYYY and so we blotted it with our napkins and THAT'S how much napkins we used. bleh. pretty good pizza though.

<>
<>
 
BUBBA GUMP SHRIMP FACTORY♥ I LOVE that place now! LOVE LOVE LOVE IT! I never went because i thought all they had were shrimp (I don't eat shrimp). AND Forrest Gump is one of my all-time FAVORITE♥ movies(:
(OH, and above this picture was the yummy cheesburger i ate(:)



sighh. I loved this masquerade mask(: Sooo prettyy. I didn't buy it though. . .



My blurrryy (sorry!) picture of the outfit that I wore for The Lion King (Broadway Play)
[black dress, jean jacket, infinity scarf, and red converses(:]
haha, it's, as my friend said, street-fancy(;





ahhh, our gorgeous view from our hotel room in New York.



Me nd mah frieeend(: Love ya~




oh yeah, my awkward "photo shoot" in the bathroom @ the airport.
Wearing: Snoopy shirt (F21), tour jacket, jeans, red converses, white watch, "shirl" bracelet, and with pink clutch. YUP(;


oh yeah, i bought two bags of this (notice, 2 for $3) on the first day of the trip, and it lasted until the last day(; I was OBSESSED with these. omg, yumminess. (:♥




Byee♥
 Didya like dat? haha sorry i would have put more pictures of New York or something, but this post would be a page long -.-

XOX,
Shirley♥

Post a Comment

Thoughts? Leave them below!

Latest Instagrams

© Classified Closet. Design by FCD.